Selasa, 26 Mac 2013

AKHIRNYA TUN MAHATHIR BEROLEH HIDAYAH.




Setelah sekian lama bersahabat dengan SYAITAN YANG DIKENALI, akhirnya Mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad beroleh hidayah. Perkembangan ini amatlah membanggakan dan tarikh 25 MAC sepatutnya diistiharkan sebagai HARI HIDAYAH SEMALAYSIA serta tarikh tersebut seharusnya juga dijadikan sebagai cuti umum. 

Selama ini Tun Mahathir amat akrab dengan SYAITAN YANG DIKENALI dan sepanjang tempoh menjalin hubungan mesra dengan SYAITAN-SYAITAN YAN DIKENALI Tun seringkali menyerang dan menghina islam baik menerusi ucapan, tulisan mahupun tindakan. Antaranya ialah menentang perlaksanaan hukum hudud di Kelantan, menghina sunnah Nabi S.A.W, seperti menyimpan janggut dan mempersenda wanita-wanita yang menutup aurat dengan mendakwa wanita arab menutup aurat kerana lelaki-lelaki arab mempunyai nafsu yang ganas. 

Setelah memperoleh hidayah, Tun Mahathir menyeru agar umat islam berpegang kepada Al-Quran. Tapi, tak dapat dipastikan apakah yang Tun Mahathir maksudkan. Adakah berpegang dengan Al-Quran dalam erti kata membaca, menghayati dan beramal dengan tuntutan kitab suci tersebut, atau sekadar memegang Al-Quran seperti beliau memegang sudu dan garpu.

Harap-harap Mufti paling otai yang bernama Uncle Harussani Zakaria sudi memberi tunjuk ajar kepada Tun Mahathir tentang cara-cara memegang Al-Quran yang sebenar.

Tiada ulasan: