Isnin, 26 September 2011

UTUSEKS MALAYSIA MENGHINA ISLAM.

7 ulasan:

Cikli berkata...

jahil lagi menyesatkan. nauzubillah

ArulchelseA berkata...

dah nama pun utusan meloya..

Jiwa Hamba berkata...

Cikli.
Tp sayang, org2 umno jadikan ia setaraf dgn sahih bukhari

Jiwa Hamba berkata...

ArulchelseA.
utusan meloya, berita hairan & tv3 suku. itulah talian hayat umno/BN

Tanpa Nama berkata...

Laailahaillallah. Mereka terlalu berani menjemput BALA MURKA ALLAH.

KANDIS berkata...

biar lah.....

kan mmg puak2 tu bangang...

dan makin dia biadap...

makin mulia lah org cuba di hinanya..

perbuatan dia tu hanya akan menzahirkan lagi bertapa hinanya dia di mata manusia yg berakal...

di sisi ALLAH pula...

ALLAH lah yg lebih mengetahui..

bg kita,
sekarang waktu kita bersatu dlm kempen utk gulingkan umngok...

singgah lah blog aku andai ada antara member2 yg kurang faham lg kenapa umngok perlu di jatuhkan..

bacalah artikel2....
mudah2an yg tak paham menjadi paham..
dan yg dah paham bertambah yakin...

assalamualaikum

pena marhaen berkata...

Depa ni bukan sahaja membidas TGNA, malah turut mempersendakan agama..