Khamis, 6 Oktober 2011

UMNO SEDANG GHAIRAH MELACURKAN GURU.



Sesungguhnya tidak pernah ada parti dalam dunia ini yang segila dan sebanggang United Malays No Otak(UMNO). Kotor sekotor-kotornya dan jijik sejijik-jijiknya, malah lebih jijik dari najis Mughallazah, itulah hakikat sebuah parti bernama UMNO( cara bacanya UMporNO).

Lebih keji dari perogol, itulah UMNO. Tidak hanya merogol tapi UMNO turut melacurkan apa sahaja demi kelangsungan kuasanya. Angkatan Tentera sejak zaman berzaman telah dilacurkan oleh UMNO. Mereka dipaksa menyokong UMNO menerusi undi pos. Polis juga turut dilacurkan oleh UMNO. Mereka dipergunakan untuk kepentingan politik UMNO. Sebab itulah kadar stress di kalangan anggota polis semakin meningkat.

Profesion keguruan juga tak terkecuali daripada diperkosa dan dilacurkan oleh parti hina bernama UMNO. Parti bangsat bernama UMNO telah menjadikan guru-guru sebagai anjing-anjing belaan dan buruan mereka. Bagi UMNO bangsat, kecemerlangan akademik para pelajar bukanlah lagi agenda utamanya, tapi kelangsungan hayat UMNO LAKNAT itulah matlamatnya.

Di sebuah negeri yang kini ditadbir oleh Menteri Besar Yang Haram Lagi Berkulit Hitam, pernah dianjurkan kursus pengajaran dan pembelajaran yang berkesan. Gembiralah para guru yang dipilih, sebab mereka akan diberikan pendedahan terbaru tentang kaedah Pembelajaran dan Pengajaran(P&P).

Selain itu mereka juga akan didedahkan dengan kaedah-kaedah membina item/soalan yang tepat lagi betul. Yang paling mengembirakan guru-guru ini, ialah kerana lokasi Kursus ini ialah di Pulau Langkawi. Tapi alangkah sedihnya, apabila sampai di sana, mereka hanya diajar agar membenci Pakatan Rakyat. Mereka didedahkan dengan fakta-fakta palsu tentang kelemahan Kerajaan Rakyat. Sedikit pun mereka ini tidak diajar tentang langkah-langkah dan strategi untuk memperkasakan pencapaian akademik para pelajar. Itu antara contoh kebangsatan UMNO Yang Maha Laknat.

Terbaru, peristiwa yang berlaku pada 28 September 2011(sila rujuk harakah edisi 7-9 oktober 2011),UMNO Maha Bangsat telah mengadakan Seminar Pemantapan Warga Pendidikan Negeri Pahang(Zon Timur). Program Pengurusan Pementoran Perkhidmatan Awam Kementerian Pelajaran Malaysia, begitulah hebat dan gahnya nama diberi. Hakikat sebenar,Seminar gila babi itu jauh meyimpang dari matlamat memperkasakan akedemik pelajar.

Sebaliknya,UMNO Maha Bangsat telah mengajar para guru dan pengetua agar terlibat secara langsung dalam kempen untuk memenangkan UMNO.Guru-guru ini juga diarahkan agar mengenalpasti guru-guru yang menyokong Pakatan Rakyat dan mempengaruhi mereka agar menyokong parti bangsat lagi jijik bernama UMNO.

Malaysia akan jahanam tidak lama lagi gara-gara kebangsatan UMNO. Sekarang ini mengajar di sekolah dan kecemerlangan akademik para pelajar tidak lagi menjadi tugas atau peranan utama guru-guru, tapi mereka perlu bekerjasama dengan UMNO dan memastikan kemenangan UMNO. Punah ranah institusi pendidikan lantaran sikap gila babi UMNO Laknat ini. Malah dijangkakan, kenaikan pangkat seseorang guru pada masa akan datang, tidak lagi kerana kecemerlangan dan kegemilangan mereka dalam mendidik anak-anak bangsa, tapi kerana penglibatan mereka yang aktif dari parti Maha Laknat Bernama UMNO.

Pesanan Kepada ibu bapaBersabarlah jika keputusan peperiksaan anak-anak anda tidak membanggakan. Ini kerana memenangkan UMNO adalah matlamat utama guru-guru laknat yang bermazhab UMNO.

3 ulasan:

pena marhaen berkata...

Salam sahabat..

Inilah mainan politik terdesak yang sekian lama diamalkan oleh Umno jahanam ini. Harap PRU-13 menjadi medan penentu yang membawa perubahan lebih baik. Insya-Allah..

Cikli berkata...

kahkah tuan, jangan marah sangat kat umno ni ...dia tu sakit dan berpenyakit.

Cikgu Bada berkata...

bersama-sama kita kafan umno dlm PRU 13